New video!

 Alltså usch ni anar inte hur osäker jag blir när jag lägger upp nya videos för er... Men jag ska försöka göra fler videos för jag vet att ni uppskattar det så mycket och det är så otroligt mycket roligare än att skriva ett vanligt inlägg.
Men jag har fortfarande inte fått in tekniken om hur man redigerar videos än, bara den här videon tog mig över 4 timmar att göra, vilket är en evighet för en som verkligen inte har något tålamod alls!
Blev dock inte nöjd med den... Men lägger upp den ändå och hoppas på att ni ska gilla den trotts alla fel.
Vill inte ha spenderat över 4 timmar på ingenting liksom haha
 
Momlin

Åhhh älskar dina videos, din röst är för himla söt!

Svar: haha tack så jätte mycket! <3
MissNosebleed

2014-10-07 | 16:53:42
URL: http://momlin.blogg.se/
Marina

Du är såå charmig😀🐼!!! Ser fram emot nästa...!💕

Svar: Gör mig så glad att höra! <3
MissNosebleed

2014-10-07 | 22:40:08
Ammanda

MER VIDEOS! du är såååå söt! Älskar din röst! <3

Svar: Aaaaw tack söta du! <3
MissNosebleed

2014-10-08 | 04:55:48
Ammanda

MER VIDEOS! du är såååå söt! Älskar din röst! <3

2014-10-08 | 04:56:01
Johanna Englund

Mer videos, du är så sööt! Älskar din stil också, och din teckningstil! <3

Svar: åhhhhh tack så mycket söta du! Blir såå glad! <3
MissNosebleed

2014-10-08 | 18:50:40
URL: http://ensnorkfroken.blogspot.com/
Maddis

Herregud vad söt du är! Fortsätt med videos,himla roligt att kolla på :D

2014-10-12 | 18:57:33
URL: http://woytux.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: