Nikon D5300

 Idag så köpte jag äntligen en ny systemkamera!!!
Efter många timmars googlande och letande så bestämde jag mig för att köpa den nya systemkameran Nikon D5300. Ville egentligen ha Nikon D5200 för den är i princip lika bra fast billigare, men dom har slutat sälja den nu för den nya modellen (D5300) är ute. 
Passade på att köpa en systemkamera här i Japan för det är en aning billigare och dom har ett betydligt större utbud (eftersom det är här de flesta kamerorna kommer ifrån). I Sverige kan man köpa en ny Nikon D5300 utan objektiv runt 6000kr men här lyckades jag köpa en (med 18-55mm objektiv) för bara 4600 kronor!! 
Sååå glad. Den har en vinkbar monitor så jag kan börja V-logga för er. Den har även trådlös mobiladapter och otroliga 24,1MP i CMOS-sensor!
 
Passade även på att köpa en fjärrkontroll så jag kan ta mer outfit-bilder och ska köpa en Body Case imorrn för att skydda min nya älskling med stil, haha.
GAAAH JAG ÄR SÅ GLAD!
Marina

Snygg!

2014-10-04 | 11:42:41
Jennifer

Gör gärna en review sen, har varit inne på att köpa kameran ett tag... :)

2014-10-06 | 20:56:49
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: