Why are you running

En sak som ni kanske inte visste om mig är att jag är typ den enda i min släkt som INTE kan sjunga (på min mammas sida). Alla både sjunger och spelar som änglar, har gjort egna skivor och bara sprutar talang!
Så stolt kusin som jag är så tänkte jag dela med mig av Josefs (min äldsta kusins man) nya singel Why Are You Running. 
 Han har tidigare i veckan blivit intervjuad i radio P4, då Martin Vare i P4 hade hittat låten på youtube och gillade den så mycket att han headhuntade Josef till programmet och nu spelas låten varje dag i två veckor.
Intervjun hittar du HÄR.
(Ni kan se min vackra kusin med mina söta kusinbarn på 1:30min i videon där hon ska spela "den stressade mamman").
Jag älskar låten. Hoppas ni gillade den också!
Ammanda

Bra låt! Förstår att du är stolt :)

2014-10-23 | 10:44:56
emiza

bra lår :)

Svar: Ellerhur? :)
MissNosebleed

2014-10-23 | 15:33:43
URL: http://eemiizas.webblogg.se/
"Svärmor" Susanne

Love it! Delar den vidare. Sjukt bra låt! :D

Svar: Ellerhur! Vad roligt, det uppskattar han säkert! :D
MissNosebleed

2014-10-24 | 14:14:51



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: