カップヌードルミュージアム

Idag var jag på skolutflykt med hela skolan till japans kända Nudel Museum. Super skönt att skippa en dag i skolan för att kolla på lite nudlar. Är så sjukt skoltrött så detta behövde jag haha!
Själva museumet var inge vidare. Det roligaste var att göra sin egen nudelkopp och designa koppen helt själv. Jag la ner en massa skumma saker i min snabb nudel kopp, som: ägg, soja pulver, räkor, krabba, lök. Skum blandning jag vet, haha. Ska smaka min sen ikväll om jag vågar!
Såhär blev min, helt svart (the power of black) med lite symboler osv. Blev nöjd :)
Heza

eh ok lol? xD

2014-09-03 | 12:34:36
ZombieUnicorn

Åhh My Lord! Your cup is soo kawaii! I would definitely buy it if I found it in any store!!

2014-09-03 | 16:58:27
URL: http://zombieunicorn.bloggplatsen.se/
Marina

Vilken gullig kopp och förpackning😀 ! Vad roligt att skolan ordnar med utflykter/ kram

2014-09-03 | 20:07:08



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: