How I dye/keep my hair Blue.

Innan jag blekte håret vitt/blont så spelade jag in en video och tänkte visa hur jag behöll mitt hår blått och hur jag färgade utan att slita på håret. Det finns många videos om hur man färgar håret i en speciell färg men inte lika många om hur man behåller färgen utan att bleka sönder håret.
Hoppas ni gillar videon, fick hjälp utav världens bästa Malin, tack återigen för hjälpen♥
 
☯☾✧*。⋆Klicka HÄR för att komma till min Youtube kanal ⋆。*✧☾☯
Malin

You're welcome :> <3

2015-04-02 | 14:53:04
Julia Müller-Sandvik

du är cool!

2015-04-02 | 19:24:26
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ninni

Den ena produkten från Anna Donna har jag också :) bra video!

2015-04-04 | 04:58:14
URL: http://ninnidot.blogg.se
Johanna

najjs ^^ ska göra såhär! :3 var har du köpt t-shirten förresten???

Svar: Det är Pontus T-shirt. Han köpte den i Joinus i Yokohama, Japan :D
☯MissNosebleed☯

2015-04-05 | 18:21:25



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: