Tisdag.

Jag har verkligen hamnat i en blogg-torka... Jag bara jobbar och jobbar, och när jag inte jobbar så sätter jag inte ens på datorn. Allt jag gör om dagarna är planerar framtidsplaner och lyssnar på musik haha.
Jag vill sätta fart på livet igen, jag vill äventyra!!
Ebba

Hur lyckades du få jobbet du har nu och vad är det för jobb? För det verkade gå väldigt snabbt för dig att få jobb efter hemflytten och jag har jättesvårt för att få jobb dessvärre :/

Svar: Min chef är min pappas gamla kollega, så fick det via kontakter :) Jobbar som IT-support för tre företag. Och ah det gick väldigt fort! Det gjorde det INTE när jag sökte jobb själv... så förstår din frustration :(
☯MissNosebleed☯

2015-04-28 | 14:21:23
Anonym

Åhh, såg att ni varit på IKEA, kunde mumintrollet kommit en lördag som alla andra, jag som jobbar där på helgerna :/ ;)

Svar: Oh really... ah vilken osis :(
☯MissNosebleed☯

2015-04-28 | 22:13:51



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: