Grattis♡

Idag fyller min minsta syster 15 år gammal!!! GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SISSY! 
Tiden går så snabbt. Jag är enormt tacksam att jag har fått chansen att hjälpa henne under hennes uppväxt och lärt henne det jag kan, för att få se henne växa till den galna och vackra tjejen hon är idag. Filippa är den mest starka och kramiga personen jag känner! Ni anar inte hur mycket kärlek som kommer från henne
(Vi grattade henne förra helgen så det är därifrån bilderna är tagna).
Säg grattis till min minsta bebis!
så fina bilder ;)
Marina

❤️ Fint grattistal om en fin tjej och av en fin tjej ❤️ Blev så rörd.. Älskar dig och dina fina syskon, är så glad att ni finns! Många kramar

Svar: aaaw tack så mycket! Älskar dig med! massa kramar tillbaka❤️
☯MissNosebleed☯

2015-08-14 | 22:20:52



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: