IKEA

 Idag så shoppade jag och min panda lite nödvändiga prylar (och mindre nödvändiga) och åt lite svensk mat tillsammans. Tycker det är så oerhört mysigt att gå runt i IKEA och kolla runt. Ta en kaffe och bli inspirerad!
Jag och Pontus gjorde även en Vlog från idag! Och kommer troligtvis att göra en Haul också. Kommer nog upp vilken dag som helst!
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh ska bli kul att se vloggen och haulsen senare! :D

2015-08-22 | 20:46:26
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Johanna

Var köpte du din tröja :O och vilken ikea är du på?? försöker hitta en av dem växterna du hade på bilden men hittar dem aldrig T^T <3

Svar: Tröjan är från H&M barnavdelning, kill-sidan haha. Vi var på IKEA i Kungenskurva :D ohh... kanske har tagit slut? :(
☯MissNosebleed☯

2015-08-23 | 10:59:32
Marina

Fina bilder, du får kontakta Ikea, hör om de vill ha en fotograf eller om ni kan vara med i katalogen😀

Svar: hahaha varför inte xD
☯MissNosebleed☯

2015-08-25 | 22:31:02
Ninni

Vad fina växter :) kan du inte visa rundtur i eran lägenhet nångång? :D

Svar: Absolut! ska bara sätta upp och fixa det sista, sen gör jag mer än gärna en rundtur! :D
☯MissNosebleed☯

2015-09-05 | 12:48:06



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: