yay!

 Idag, direkt efter att jag har slutat, drar jag och Pontus till Skänninge för att fira jul med Pontus familj. 
Det var 2-3 år sedan jag var där senast, så detta kommer att bli jättemysigt! Vi kommer dock bara kunna stanna där 3 dagar pga våra jobb, men vad gör man... Jag är glad att vi äntligen har möjlighet att kunna åka dit och hälsa på igen! 
 
Och juste, kommer troligtvis tidställa flera inlägg för dom här dagarna (vill inte sitta med datorn klistrad framför ansiktet på mig under tiden vi är där) så jag kan vara social och ta till vara på tiden vi är där.
Julbilder kommer jag att lägga upp sen när jag kommer hem igen!
Momlin

Whaaat kommer Pontus ifrån Skänninge?? Haha jag bor typ 20 minuter därifrån! :D Men så kul att ni äntligen fått tid till att åka dit, hoppas ni får det bra :)

2015-12-23 | 11:04:25
URL: http://momlin.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Ha så trevligt hos Pontus familj, och god jul på dig! :D

2015-12-24 | 13:12:42
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: