Long time no see

Förlåt för dåligt uppdaterande... Jag har lagt ner all min tid på nya jobbet, som för övrigt går jättebra!
Och all tid jag har fått över har gått till inrednings planer och pojkvännen.
Vart lite stressiga dagar, saknar japan något hemskt måste jag erkänna...
Karin

Vad jobbar du som? :3 Älskar ditt halsband!

Svar: Tack så mycket! :D Jag jobbar inom IT. Jag har eget kontor och jobbar därför bara genom dator, mail och telefon. Jag supportar och tar ärenden från anställda inom företaget Fonus :)
MissNosebleed

2015-01-27 | 19:38:47
URL: http://forevermore.blogg.se
Erika

Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar inom IT. Jag har eget kontor och jobbar därför bara genom dator, mail och telefon. Jag supportar och tar ärenden från anställda inom företaget Fonus :)
MissNosebleed

2015-01-27 | 19:58:28
URL: http://negativeplace.blogg.se
Anonym

Eller hur, en vill gärna veta typ var du jobbar, var ni ska flytta/ hur ni fick lägenheten osv!

Svar: Jag jobbar inom IT, har eget kontor så jobbar mest bara genom datan, mail och telefon. Jag ska bara flytta 5 min från min pappa, i en lägenhet i Älvsjö. Fick jobbet genom pappa (eftersom han är delägare i IT företaget itf) och fick lägenheten genom mamma (eftersom alla mina syskon har flyttat ner till pappa) :D
MissNosebleed

2015-01-28 | 09:22:45
Momlin

Vad härligt att det går så bra med jobbet! :)
Jag funderade på det ifall Japaner är mer sociala och trevligare än vi svenskar, om det är en stor skillnad? :)

Svar: Jag personligen tycker dom är mycket mer trevliga, för dom pratar med en, dom dömer inte, dom är glada, stressar inte, och allmänt gulliga! Jag tycker det är STOR skillnad! :)
MissNosebleed

2015-01-28 | 16:57:56
URL: http://momlin.blogg.se/
Ammanda

Du har så snygga naglar!!!

2015-02-02 | 09:26:04
D A N I E L L A

Dina läppar ser större ut? :o

Svar: jasså? :o
MissNosebleed

2015-02-02 | 16:57:38



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: