Mitt 2014 del 4:

BOTT OCH LEVT ETT ÅR I JAPAN!! Firade även 3 år med älsklingen, Halloween och att Syrran flyttade hit. 
Jag fick se min första röd-måne och besökte ett uggle Cafét i Tokyo. Båda var sjukt coola minnen att få. Gick även på årets sista festival och turistade lite med syrran i Tokyo.
 
Jag sa upp mina studier i skolan och började göra mig redo för att resa tillbaka till Sverige igen.
Jag umgicks med mina vänner så mycket jag kunde, såg dom vackra höst löven, pluggade inför N3 som en GALNING. och sportfestivalen var under November månad också. Lika roligt som förra året!
Familjen kom på besök igen under December och vi firade jul tillsammans. Min andra julafton i Japan. Jag gjorde även N3 provet, vilket jag fortfarande väntar resultat på... Åkte på min sista skolutflykt till Disney Land! Det var hur underbart som helst! Och hade skolavslutning då jag sa hejdå till alla mina klasskompisar och mina söta lärare :(
D A N I E L A

Jag blir helt klart inspelad av dig. Det verkar vara en grym PERSON. Längtar tills du lägger upp fler videos

2015-01-21 | 18:21:52
Ammanda

älskar att få följt din blogg!!

2015-01-21 | 20:19:41



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: