Hahahahah....

Godmorgon alla mina underbara!
Vet ni vad jag lyckades göra här om dagen? Jag skulle gå på toa i Skärholmens Centrum men när jag skulle sätta mig så hörde jag en smäll och ett plask, så jag tänkte Fan är toan sönder... så jag vände mig om och ser att min MOBIL ligger i toan?!?! Det tog några sekunder innan jag hann reagera och våga stoppa ner handen i toan (allmän toalett). Den började lysa skumt och blinka, så jag öppnade upp den och torkade så gott jag kunde. Och efter bara några minuter så fungerade den igen, precis som vanligt!? Kameran hade lite bubblor i sig så alla foton blev lite blurriga, men nu är allt som vanligt igen. Hur sjukt är inte det?
Jag har som tur var en ny mobil som jag inte har orkat byta till än, samt att jag ska få en iPhone 6 från jobbet snart, så TUR att jag inte hade bytt än, att jag hade den gamla mobilen i bakfickan och ingen utav de nya!!
Hhahaha, aldrig hänt mig förr. Gud så jag skrattade efteråt!
Och snacka om tur i oturen jag hade!
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

ahah nä va störigt! Men verkligen tur att det inte var en av dina nya :o

2015-07-09 | 13:23:58
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Frida

Hej följt din blogg ett tag nu och följer även din instagram, undrade bara vad du använde för filter på dina bilder på instagram? Om du nu använder nåt? Dina bilder är så himla fina :)

Svar: Aaaw tack så mycket! Glad jag blir! Jag använder faktiskt inget filter, men gör alltid bilderna ljusare (ganska mycket), drar ner kontrasten, och färgskalan, så de blir lite blåa i nyansen :D
☯MissNosebleed☯

2015-07-09 | 15:00:26
Erika

Jag har lyckats tappa en tidigare telefon för några år sedan i min skål med mjölk och flingor. Den gillade inte riktigt den kombon och bestämde sig för att aldrig vakna igen!

Svar: Nej men gud, hahaha, vatten kanske funkar bättre än mjölk då xD
☯MissNosebleed☯

2015-07-09 | 16:31:06
URL: http://negativeplace.blogg.se
Elin

Det var riktigt nära att hända mig för några månader sedan. Telefonen landade på kanten av toasitsen, trodde mitt hjärta skulle slå hål i bröstkorgen på mig x.x

Svar: Hahaha förstår paniken xD
☯MissNosebleed☯

2015-07-09 | 17:13:25
URL: http://imamoaishiteiru.blogg.se
Sannie

hahah gud så jobbigt när sådant händer xD jag vet någon som lyckades tvätta sin mobil. såg hur den tumlade runt där i tvättmaskinen, haha. så jobbigt D:

2015-07-10 | 20:34:07
URL: http://nouw.com/sannies



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: