New Video

 Den mest förfrågade videon ni (och dom på youtube) har frågat efter är varför jag lämnade Japan och om jag har några planer om att resa tillbaka dit. Hur mina framtidsplaner ser ut, om jag ska fortsätta resa och vart isf? Så i den här videon pratar jag om just det. Det blev en ganska svår video men hoppas ni gillar den endå!
 
☯☾✧*。⋆Klicka HÄR för att komma till min Youtube kanal ⋆。*✧☾☯
Erika

Åh du är så söt när du pratar engelska. Jag har samma problem som dig med att du inte hittar orden på engelska. Dock brukar jag ha problem med att komma på orden på svenska medans jag kan dom på engelska! :)

Svar: Hahaha händer för mig med! xD Pratade så mycket japanska och engelska i Japan, så när jag bodde där hade jag samma problem fast med Svenskan ist haha! Kunde inte komma på svenska ord så använde mig av japanskan o engelskan då xD
☯MissNosebleed☯

2015-06-17 | 17:35:55
URL: http://negativeplace.blogg.se
Kajsa

Lite off topic, men vart är tavlan i bakgrunden ifrån??

Svar: Jula har jag för mig haha :D
☯MissNosebleed☯

2015-06-18 | 11:17:18



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: