Studentmottagning

Min kusin Janine har tagit studenten så idag blev jag och familjen bjudna på studentmottagning för att fira henne! Jag har visserligen runt 25 kusiner men när någon yngre kusin tar studenten så känns det alltid skumt. Det känns som om dom växer ikapp mig! Det var ju inte länge sen jag själv tog studenten liksom.
Men det ska bli super mysigt. Vi ska grilla och umgås. Alltid lika underbart att träffa familjen. 
Sofia

åh vad kul ^^

2015-06-13 | 13:27:53
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Amanda

Off topic men vad använder du för att fylla i ögonbrynen? ^^ Du borde filma en video där du visar hur du gör, ev en hel sminkning :)

Svar: Absolut, tänkte göra en Makeup Routine snart, kanske kan göra en Eyebrow routine också? :D
☯MissNosebleed☯

2015-06-17 | 06:17:20



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: