Instagram

Ni har väl inte missat att jag ÄNTLIGEN har kommit igång med Instagram igen?
Efter 1 år och en dags paus är jag nu glad att vara tillbaka! Har dock förlorat flera tusen följare... Men vad kan man förvänta sig efter en så lång paus!
Missnosebleed heter jag där iaf, precis som alla mina andra sidor. Jag går alltid in och gillar mina följares bilder, så följ mig gärna igen
Klicka här
Ninni

Jag har för mig att instagram brukar rensa fakekonton o sånt då och då. så det är antagligen också därför du kan ha förlorat en del följare :)

Svar: ah hörde att instagram hade gjort något sånt för ett tag sen, folk som har flera konton osv. Så ah det kan vara en anledning till varför så många försvann också ja...
☯MissNosebleed☯

2015-03-30 | 12:25:12
URL: http://ninnidot.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: