Ryggskott?

Igår när jag skulle ut för att möta upp syster så bara small det i ryggen!!! Det gjorde helt obeskrivligt ont och smärtan försvann inte! Visste inte vad jag skulle göra, om jag skulle lägga mig ner på marken? Skrika efter hjälp? Försöka gå tillbaka hem? Fortsätta gå och be syster om hjälp? 
Det har gjort lika ont hela dagen igår, det gick aldrig över och INGET hjälpte för smärtan. Tog både smärtstillande, Ibumetin längst ryggraden, satt i massage stolen som vi har hemma och lindade värmedyna längst ryggen.
Kan inte göra nånting. Kan inte vrida mig, ligga, sova, gå, inget!
Jag har haft värsta natten på mycket länge men tvingade mig till jobbet endå för har vart sjuk så ofta den här månaden. Men usch att det gör SÅ ont! Vad kan detta bero på?
Kan det vara så enkelt som att jag sitter stilla i mitt kontor och min kropp (främst rygg) inte är van med det? Eller kan det vara nått mer "seriöst" tro? :(
Erika

Ryggskott beror oftast på att du belastat ryggen fel och gjort saker för att göra illa ryggen. Sen ligger det som en tickande bomb gör du minsta misstag så smäller det till och du får ryggskott.

Svar: ah jo, har pratat lite med min doktor och han tror det kan vara in inflammation längst ryggraden, och det går över på ca 2veckor
☯MissNosebleed☯

2015-03-13 | 08:03:52
URL: http://negativeplace.blogg.se
Marina

Hej, ajj då...:(låter som det kan vara ryggskott men om du vill få bra råd ring Vårdguiden tel 1177, där finns någon dygnet runt som kan ge sina råd och hänvisa rätt! Kram och du vet var vi finns:)!

2015-03-13 | 17:29:01
Ammanda

Sjukt vacker bild på dig!!

2015-03-14 | 20:19:22
Chasmine

http://www.1177.se/Orebrolan/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Ont-i-ryggen-vad-kan-man-gora-sjalv/?ar=True

Såg att du skrivit tillbaka till en annan att det kanske kan vara en inflammation. Men just för du sa ryggskott så har Vårdguiden tips om vad man kan göra själv i situationen.
Askonstigt att din rygg gått och blivit lite paj, min var trasig sen i tisdags till igår, but it's all better now!

Svar: Ah tack så mycket! Ska gå in och kolla länken nu! :)Vad skönt att det gick över för dig så snabbt! Hoppas min också gör det...
☯MissNosebleed☯

2015-03-14 | 21:43:04
Lilly

Uppsök läkare genast så kan dom röntga din rygg.

2015-03-16 | 07:10:30
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: