Fathersday!

 
Grattis på Farsdag till världens bästa pappa och alla andra pappor där ute!
När jag bläddrade igenom mina baby-album för att leta efter bra bilder på mig och min pappa tillsammans så behövde jag inte leta länge. Dessa två bilder var bokstavligt talat två av de första bilderna i första albumet jag kollade igenom. Vilket inte förvånar mig nu när jag tänker efter. Pappa har alltid varit min bästa vän medans jag växte upp. Han var ALLTID den som lekte och busade med mig. Troligtvis därför vi alltid var på bild tillsammans.
Han var första mannen i mitt liv och den mest inflytelserika personen i mitt liv. Älskar dig pappa!♡
Pappa

Jätte fint skrivet min dotter. Men lite tidigt med flaskan kanske. P & K

Svar: Hahaha du såg den också? xD Pussar!
☯MissNosebleed☯

2015-11-09 | 15:31:49



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: