Halloween makeup ideas.

Bilder tagna från Google.
 
 
Nu är det snart Halloween och paniken flödar. Haha. 
Av någon anlending fokuserar jag alltid mer på sminket än på kläderna på Halloween. Trotts att jag älskar att vara utklädd och läskig vill jag fortfarande att sminket ska vara det som stjäl all uppmärksamhet.

Jag funderar på något mindre blodigt iår, använda mer teknik än bara öppna sår och rinnande blod. Så har funderat på Alien, Alv, Demon och ungefär tusen andra saker. VARFÖR SKA DET ALLTID VARA SÅ SVÅRT?
Vad ska du klä ut dig till iår på Halloween? Plzz let me know! Behöver alla tips jag kan få.
Bunny Therése

Waaah den sista med tänderna, sjuuukt creepy!

2015-10-05 | 10:02:05
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
S

Haha det är alltid svårt att bestämma sig xD
Jag ska kanske vara varulv i år men är fortfarande osäker.. :o

Svar: OH varulv låter coolt! Skulle vart kul att testa! :D
☯MissNosebleed☯

2015-10-05 | 17:16:01
Anonym

jag ska va påskkärring

Svar: Hahahaha, bästa!!
☯MissNosebleed☯

2015-10-06 | 08:16:27
Johanna E

Ltså jaa, älskar halloween men så 7kt svårt att veta vad man ska klä ut sig till. Såg det du lade på snap och blev inspirerad till att vara demon! Har beställt linser redan så nu är det bara sminket att fundera på!!
Förra året var jag typ rådjur haha, men blev nöjd med sminket men vill försöka mer iår haha!
Har kvar förra årets på min gamla blogg om du vill se:http://nouw.com/melonpuke/tip-tap-the-deer39s-coming-16325973

Svar: Funderade på att testa rådjur också men ville vara något mer "creepy" xD hehe. Kan inte se några bilder i länken du skicka btw... :( Kram!
☯MissNosebleed☯

2015-10-06 | 17:37:15
URL: http://glitterkyss.blogspot.com/
♡Elsa♡

Coolt! :D

2015-10-13 | 09:26:39



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: