dejt night

Vaknade med ett leende på läpparna. Äntligen helg! ATT KUNNA SOVA UT. Lycka.
Idag är det Dejt Night för mig och min Panda. Får se vad vi hittar på. Alltid lika roligt att vara med sin bästa kompis, så spelar egentligen ingen roll vad vi gör.
Serious face på sista bilden, Jajamensan.
Sofia

awww! ha det mysigt <3

2015-09-12 | 11:08:48
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Sophie

Aw ni är så söta :)

2015-09-20 | 20:31:05
URL: http://nouw.com/Kandyfreak
jonna

Jag MÅSTE ju fråga även om du säkert fått den här frågan 3940 gånger förut: hur får du SÅ vitt hår?

Jag har från naturens sida väldigt ljust hår, och när jag bleker hos frisören blir det ju riktigt, riktigt blont, och om jag anvander silverschampoo blir det ju nästan vitt. Men du har ju den snyggaste vitfargen jag sett!! :D <3

Använder du någon sorts av toning eller färg? Sååå tacksam för svar!

Svar: Ah nä jag använder bara silvershampoo, varje gång jag tvättar håret (vilket är en gång i veckan) så sätter jag in silvershampoo i TORRT hår, låter ligga i en stund (10-30min) och sedan sköljer jag ur det :D
☯MissNosebleed☯

2015-09-27 | 21:16:54



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: