United Screens

Idag blir det Youtube-möte igen. Jag har nog glömt att nämna det här på bloggen men jag har blivit partners med United Screens! Efter en massa sökning och en massa möten, lite hjälp från Malin och bra tips från Moa så kändes United Screens bäst för mig! Utan tvekan. De flesta jag känner till eller följer på YouTube har gått med United Screens och dom har bara sagt gott om dom, så det var ett lätt val för min del.
Och hittills har dom vart helt otroligt gulliga mot mig, välkomnat mig varmt och med öppna armar!
Daniella 🌙

Måste man inte ha tiotalstusen följare för att bli partner med dom? Spännande!

2016-04-15 | 16:37:06
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Marina

Grattis grattis!💐🎉

2016-04-15 | 17:14:42



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: