Pokémon-feber

Jag har inte kunnat spela Pokémon Go i snart en månad!!!
Efter nya uppdateringen så funkar det inte längre på min telefon... Innan det slutade fungera så spelade jag varje dag, var ute och gick runt 10km med Pontus och både han och jag kom upp till Level 23.
Nu har vi som sagt inte spelat på 3-4 veckor så level 23 är säkert inte ens högt längre...
 
Men trots att jag ofrivilligt har slutat spela så sitter Pokémon-febern fortfarande i. Haha. 
Vilken är din favorit? Lotusaur, Succusaur eller Catusaur?
Bea

Det hände för mig också. Och för mig var det ganska lätt att åtgärda! Efter att jag blev tvungen att uppdatera stod det att "enheten inte var kompatibel" med den nya uppdateringen.

Vad jag gjorde då var att bara googla "Pokémon Go apk" och ladda ner den översta. Då funkade det! Har behövt göra det två gånger nu. Tips är dock att göra det via WiFi då det slukar en hel del data.

Hoppas det funkar för dig!! :)

2016-08-22 | 10:18:19
Ylva Hägerström

ALLA! Okej om ja måste välja... Loutasaur!
Har du sett dom Bulbasaur krukorna man kan köpa? :D:D:D:D

2016-09-07 | 11:55:48
URL: http://spiritualbeing.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: