abstract painting

Jag har haft så sjukt mycket inspiration och känt mig ovanligt kreativ de senaste veckorna. Anledning till det? Ingen aning. 

Kanske för att det är vinter och man är fast inomhus? När jag har slut på ideér att göra hemma så sprutar fantasin och jag kan finna mig själv göra det mest konstiga sakerna, haha.

Som här om veckan. Jag hade en extra tavla hemma som jag har haft sen 10 år tillbaka, och lite gammal färg som var helt torr. Så för att kunna täcka hela tavlan så blandade jag ut med en massa vatten, använde mig av en tandborste, sönderrivna disksvampar och lite ilska så blev det såhär:

Denna tavla tog över 3 dagar att göra, och 2 dagar att torka. Men blev ändå inte nöjd med resultatet. Eftersom jag var så frustrerad under tiden jag gjorde tavlan så lyser känslorna igenom när man kollar tillräckligt länge på den. Men som tur var så gillade min mamma den! Hon sa ”man känner många känslor när man kollar på denna. Jag tycker det ser ut som ett monster (metafor för känslor) som kommer upp från det ljusblåa vattnet och en mörk skog bakom". Så eftersom hon kände så mycket för tavlan så gav jag den till henne, haha!

Tur att mammor alltid uppskattar det man gör.

evelinaeleonora.blogg.se

Jag älskar abstract och tavlan! Jättefin

Svar: Tack så mycket fina du! <3
☯MissNosebleed☯

2016-02-24 | 11:32:02
URL: http://evelinaeleonora.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Tycker blev otroligt fin!

Svar: Åh tack så mycket! <3
☯MissNosebleed☯

2016-02-24 | 14:01:36
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Kitten

Den blev underbar! Älskar den!!

Svar: Åhhhh tack så mycket!! <3
☯MissNosebleed☯

2016-02-24 | 14:03:21
URL: http://www.thehowlingwolfheart.com/
Marina

Fin och cool!!

Svar: Taack så mycket! <3
☯MissNosebleed☯

2016-02-24 | 22:29:27
Elin

Super snyggt :D

Svar: Åh tack så mycket! :D
☯MissNosebleed☯

2016-02-24 | 22:59:07
URL: http://www.loveislikeyou.bloggplatsen.se
Clara

Tycker om din tavla! Att måla på dukar är verkligen så skönt när man har ångest, är rastlös eller liknande. Jag brukar också måla mycket abstrakt.

2016-02-25 | 19:07:20
URL: http://ohwowlovely.devote.se/
Gil

Tycker tavlan ser fantastiskt fin ut! jag kan inte förklara, men den bild jag ser på tavlan är på ett mörkt slott?som "flyter" i universum, i mörker och ljus, himmel och allt, blått och svart, gott o ont. (Haha säkert bara jag som ser detta...menmen) . Jag skulle jätte gärna ha haft den tavlan hängd i mitt rum, den är jätte fin!

Svar: Åh tack så hemskt mycket! Och va cool och annorlunda tolkning du fick av tavlan, gör mig så glad! :'D <33
☯MissNosebleed☯

2016-02-26 | 00:28:20



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: