Abstrakt

Det är sällan jag visar upp det jag målar/ritar här på bloggen. Vilket är synd, för jag älskar att kolla tillbaka på gamla saker jag har gjort. 
För tex 3-4 år sedan, då visade jag upp nästan all konst jag gjorde på bloggen (min gamla blogg).
Men eftersom mitt sätt att måla har blivit så abstrakt och går helt på känsla, så känns det nästan pinsamt att visa upp dom här på bloggen...
Jag vill ju att folk ska kunna kolla på det jag har gjort och kunna dömma själva VAD dom ser och HUR dom känner. Och om mina tavlor inte ger de känslorna hos andra så känns det som om jag har misslyckats.
Dumt att tänka så, jag vet, men men. 
Den större tavlan tog timmar att göra och den lilla tog bokstavligt talat 15min att göra, haha!
evelinaeleonora.blogg.se

Tavlorna är inte pinsamma. Jag tyckee abstract är en underbar konstform just för man får bilda sig en egen uppfattning. :)

Svar: Vad glad jag blir att det finns fler som känner det samma när det gäller Abstrakta tavlor, att man kan tolka tavlorna på sitt egna vis, vad man ser och känner :D
☯MissNosebleed☯

2016-02-29 | 10:54:59
URL: http://evelinaeleonora.blogg.se/
Emma

Åh tycker de är jättefina!!!!

Svar: Åhhh tack så mycket!!!<3
☯MissNosebleed☯

2016-02-29 | 13:21:57
URL: http://tragiskt.blo.gg
Marina

Skickligt!!

2016-02-29 | 18:46:58
borntolose.blogg.se

Himla fint ju!

2016-02-29 | 19:32:56
URL: http://borntolose.blogg.se/
Elin

Ååh vad fina! Har själv kommit in mer och mer på det abstrakta spåret med mina foton och målningar, vilket nog bara är bra för mig egentligen. Jag är också så att om inte andra får dom känslor jag själv tänkte på när jag tog fotot eller målade tavlan så känns det som att jag misslyckats, men samtidigt så tycker jag att det är intressant att få höra vad andra tänker och känner när dom ser det. Vad man har i ryggsäcken kan nog spela stor roll där tror jag, något som man själv kanske kopplar till något positivt kanske är raka motsatsen för någon annan liksom. Något av det jag gillar mest med art faktiskt c:

Svar: Håller helt klart med dig! Så Sant! :D
☯MissNosebleed☯

2016-02-29 | 20:32:56
URL: http://imamoaishiteiru.blogg.se
Eileen

Åh, tycker de är fantastiskt fina!!
Vad har du använt dig av för medium och teknik för att få fram ett så häftigt resultat? :D

Svar: Taack så mycket! :D Jag använder mig av Acrylic färger och blandar ut dem med vatten för att få dom mer flytande. Sen kör jag bara bakgrunden (oftast simpel med enkla färger med hjälp av en tvättsvamp), sen börjar bara att hälla färg över hela tavlan! drar med fingrarna för att få de mönster jag vill ha och tillsätter lite detaljer med tandborsten osv. väldigt simpel "teknik" och det är jättelätt att göra :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-01 | 13:09:20



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: