Makeup

Jag brukar varken vilja eller behöva använda lösfransar, för det är så otroligt svårt och krångligt att ta på sig dom. Men jag gillar att ha en bunt hemma som jag kan använda när jag vill känna mig extra fin. 
Testade Dura lash små lösögonfransar från Kicks, som tydligen är världens mest sålda frans. DIREKTLÄNK. Tänkte att detta måste ju fungera smidigare eftersom det är små bitar man sätter fast en åt gången. Men ack nej. Det blev bara ojämnt och passade inte på mina ögon alls...
Eller vad tycker ni? Ena ögat blev helt okej men andra ser ut som spindelben...
♡Elsa♡

Jag tycker det blev sjukt snyggt ju!! :O

2016-02-18 | 14:58:13
madabouttea.se

Jag har faktiskt aldrig använt sån fransar, jag kör på hela rader istället :)

Svar: Jaaah samma här, föredrar hela rader också, mycket lättare och ser bättre ut imo! :P
☯MissNosebleed☯

2016-02-19 | 21:06:10
URL: http://madabouttea.se/
Fairyland surprises

Tycker att det ser jättefint ut!

2016-02-19 | 21:11:20
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: