Miss Nosebleed is my name

Godmorgon alla mina underbara!
Min dag började med näsblod och en kopp Alpro-latte. Det var några veckor sen jag blödde näsblod, kanske till och med några månader sen, minns inte, men det var inte roligt. Så svårt att dricka kaffe när man har en papperstuss som sticker ut från näsan...
Men nu ska vi inte prata om mitt internet-namn utan om Adidas nya skor YEEZY boost 350.
Dom har ni säkert sett på något vis, antingen på instagram, facebook eller vilket annat socialt medie för detta är skorna som alla pratar om just nu! Och jag har såklart blivit djupt kär. Jag behöver dom här skorna och dom behöver mig!
Det är skor som Kanye West har designat för ett collab med Adidas. Och dom skorna är helt perfekta!! Alla fyra färger hade passat perfekt till mina kläder!
Dock omöjliga att få tag på, och OM man gör det så får man betala en stooor peng för dessa...
Bilder från Ebay och Blvckd0pe. LÄNK
Daniella 🌙

Omg 😍😍😍 det kommer säkert komma ut kinesiska kopior på de där skorna och då köper jag direkt 😁😁

2016-02-05 | 09:51:41
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Julia

Shit vilka fina skor! :o

2016-02-06 | 23:53:36
URL: http://juliarosen.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: