vinter outfit

Det är så sjukt svårt och jobbigt att ta outit-bilder under vintern... Vill helst ha en stor vit vägg med bra ljus där jag kan ställa mig och ta outfit-bilder en gång i veckan, men det har jag inte. Bor för trångt... Så måste ut för att ta bra helkroppsbilder, med bra bakgrund och bra ljus.
Jag har inte tagit outfit-bilder på flera månader nu, för vem vill ställa sig i minusgrader för att posa framför kameran? Nej tack. 
Men nu kände jag att det var dags. Jag tog på mig minst 5 lager under mina kläder (som förhoppningsvis inte syns på bilderna) och gick ut i kylan. Bilderna blev jättemörka och blåa, troligtvis pga all snö. Och jag klarade bara av att vara ute i ca 10sek, sen dog mina fingrar så sprang in igen, haha.
 
Så här kommer dagens misslyckade outfitbilder, tog några på Pontus också och dom blev såklart perfekta och han posa som ett proffs, haha:
Panda Hoodie- Köpt i Japan | Ryggsäck- Köpt i Japan från WEGO
(visar upp dom i en video som kommer upp snart!)
Vita Jeans- Carlings | Skor- Köpta i Japan från WEGO
Ninni

Vilken söt tröja och sushigrej som hänger från din väska :'D

2016-02-13 | 15:17:15
URL: http://ninnidot.blogg.se/
Emma

Ni kanske skulle extraknäcka lite som modeller båda två? Så fina ju! ;) :'D

2016-02-13 | 19:59:15
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

ÄLSKAR verkligen din panda-hoodie! så otroligt snygg :D

2016-02-14 | 18:24:32
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: