business woman

Idag har jag tre möten jag måste till. Och igår hade jag ett möte från klockan 9:00 till 17:00, samt att jag har 5 styckna TILL under veckan! Fast ja, brukar ha 2-3 möten per vecka nu mera så börjar bli van. Men USCH vad möten är tråkiga... Antingen sitter jag shit nervös eller så sitter jag och somnar, haha. Men det är lite skönt att ta sig från skrivbordet i alla fall, samt att man känner sig som en badass business woman, haha!
 
Tar en paus från mitt Japan-uppdaterande idag också. Måste ladda över lite fler bilder och planera lite för dagen.
Älskar alla apelsinträd som finns i Japan. Ger sån tropisk känsla. Love it!
Marina

Lycka till med mötena, vår buisness - woman!! 😉

2016-01-27 | 19:05:47
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Usch, hoppas alla mötena gick bra iallafall!

2016-01-27 | 21:03:36
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: