Som ni ser på bilden över, så var jag på PWD's spelning i Fryshuset igår!!!
Jag har inte sett något band live sen sommaren 2013, då jag såg 30STM med tjejerna. (länk till inlägget HÄR) Eller jo, såg ju faktiskt Big Bang live i Tokyo Dome 2014. (länk till inlägget HÄR). Men det jag vill försöka säga är att det var väldigt länge sen jag var på konsert i alla fall, haha!
Så igår var verkligen hur kul som helst. Älskar Parkway Drive men har dock inte lyssnat på deras nya album så mycket, så det var inte samma känsla som man får när man faktiskt gillar låtarna man lyssnar på. Men det var supermysigt att komma ut med Pontus, stå och hoppa till ett band som vi båda älskar för att sedan vandra hem i mörkret med mjölksyra i benen. 
 
Men det bästa med hela kvällen var att Architects var förband, så både jag och speciellt Pontus gick crazy när dom kom upp! Architects var sååå mycket bättre på scenen, deras energi, hur dom pratade med publiken och deras scenespråk. Så grymma.
Ronja

Åh, blir avis! Var på konsert i Budapest förra året och känslan efteråt är underbar förutom i benen... Hade problem med att gå i några dagar haha! Men så bra att du hade det kul :)
En snabb fråga bara - har följt din blogg i ett par år och de senaste månaderna har jag letat efter en font/ett typsnitt lik den där du har skrivit ''konsert'' - vilken font är det du använder? :o Den är så sjukt snygg!

Svar: Vad roligt, absolut, det är min nya favorit font som heter "Red Moon Rising" :D
☯MissNosebleed☯

2016-01-29 | 12:12:50



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: