Hej igen

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande... Jag tog ledigt de sista dagarna jag hade hemma innan jag började jobba igen. Så nu är jag på gång igen, full rulle!
Tänkte börja min Japan-bomb med ett kort inlägg, en mjukstart med andra ord, haha.
 
Hela resan var verkligen underbar. Så himla mysigt att komma tillbaka till Japan! Det var som om inget hade förändrats. Dock kändes allt jättekonstigt... kändes som om jag aldrig hade lämnat Japan, att mitt år i Sverige bara var en 2 veckors semester. Tror det var därför jag saknade Pontus och min familj så mycket mer under den här korta resan. Kändes som om jag hade vart borta från dom i månader, inte dagar! 
Så dagarna var helt perfekta, men kvällarna var ganska jobbiga... eftersom jag saknade Pontus och familjen så mycket.
Mina första köp, och min första måltid i Japan! Min standard- Caffe Latte med en Melon Pan och min favorit Onigiri.



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: