Nytt kapitel i livet.

Snart avslutar jag min IT tjänst. Jag har jobbat här i snart 2 år. Kommer att sakna kontoret och alla kollegor...
Har dock kännt mig sjukt stressad över att jag ska sluta. Har fått finnar (vilket jag nästan aldrig tidigare har haft), gått upp i kilo och sover otroligt mycket. 
Det som stressar mig mest är att jag inte vet vad jag vill göra. Jag vill inte skaffa ett nytt jobb "bara för att", jag vill plugga vidare men vet inte vad jag ska plugga. Vill resa men vet itne vart jag ska börja. Jag vet ingenting.
Jag vill inte stressa fram något beslut. Allt kommer att falla på plats tillslut. Och jag ska köra mitt race fram tills dess, det ska jag!
Marina

Det löser sig alltid! Lycka till 💕

2016-07-15 | 19:34:40



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: