Coffee Scrub

Är det bara jag som har upptäckt att allt fler och fler lägger upp en massa Kaffe Scrub-bilder på Instagram och undrat vad det är för något?

Så förra veckan inledde jag ett sammarbete med Coffee Scrub då jag fick produkten hemskickad med lite information om vad det innehåller och hur man ska gå till väga.

 

Jag har testat denna 2 gånger och märkte skillnad direkt! Något av det bästa jag har testat.

Coffee Scrub innehåller endast naturliga ingredienser.
– Malda bönor av Robustakaffe
– Arganolja
– Sötmandelolja
– Havssalt
– Brunt socker
– Kokosolja
– Vitamin E
– Vitamin C
– Solrosolja
– Glycering

Mikropartiklarna i deras grovmalda Robustakaffe hjälper till att avlägsna död hud och förbättrar även blodtillförseln. Argonoljan motverkar ärrbildningar och hudbristningar, men påskyndar även läkning och lugnar irriterad hud.

Jag älskar att använda denna på ansiktet men även på rumpan och låren, då den motverkar celluliter på grund av att den innehåller en hög koffienhalt som främjar blodcirkulationen i huden.

Jag använder denna efter en dusch. Jag ser till att huden är fuktig innan jag använder scruben. Sen börjar jag skrubba med circulära rörelser (eller ber Pontus massera in den åt mig på baksidan av låren och rumpan, vilket han glatt tackar ja till, haha), låter den verka i 5-10 min innan jag sköljer bort den igen.

Jag har velat köpa en liknande produkt ett tag nu, så jag är överlycklig att jag fick testa på Coffee Scrub! Och att den faktiskt funka så bra som den gjorde! Huden blir superlen och man ser mycket piggare ut!

 

Vill ni läsa mer om produkten så klicka HÄR.

Ni kan även använda min rabattkod ”MISSNOSEBLEED” för att få 20% rabatt på första köpet.

 

Tummen upp för naturliga produkter!




☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: