Today

Ja. Ibland går mitt planerande över styr och jag låter mina listor styra hur mina dagar blir. Men jag mår bra av detta. När jag jobbar hemifrån så måste jag göra mina listor så jag vet vad jag måste göra, vad för jobb som måste bli klart idag. Annars händer det lätt att man tänker "äsch, jag tar det imorgon", och det har vart en ond cirkel för mig i många år. Jag är stolt att jag har lärt mig om mina dåliga egenskaper och kan använda mina bra egenskaper för att hjälpa det jag är dålig på!
Gud vilken jobbig text detta blev, haha. Men nu ska jag ha ett Skype möte för att sedan mentalt förbereda mig för att diska... 
Josefin

Hej! Kollade runt på cubus och då såg ja dessa mys-shorts med panda mönster och tänkte att du kanske skulle gilla dom:
https://cubus.com/sv/7175150_F952

2016-03-12 | 13:42:17
Emma

Gud, som jag också skulle behöva skriva såna listor.. annars blir saker typ aldrig gjorda här, haha! -.-'

2016-03-12 | 20:19:11
Jenny

Jag känner så igen mig! Jag är likadan och har alltid varit! Mår mycket bättre av listor och av-bockningar, så jag vet vad jag fått gjort och att det mesta är planerat, haha. Framförhållning <3

2016-03-13 | 22:21:59
URL: http://reafilopess.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: