✴❇️*💎*❇️✴

Jag blir så bortskämd av min fästman. Vet inte om han känner sig nykär efter förlovningen men det dyker upp presenter väldigt ofta nu mera.
Fick ett par silver örhängen med halsband från honom förra veckan! Vi var och kollade sommarkläder då han smet iväg när jag var inne i provhytten och kom tillbaka med ett paket till mig. Så otroligt gulligt!💕
 
Vet dock inte när jag ska ha tillfälle att bära dem, känns mer som bal, röda mattan... eller bröllop kanske?
Jättedålig bild... tog bilden i mörkret med en studiolampa. 
Ska visa bättre bilder på den i dagsljus, då diamanterna skiner i olika färger, så vacker!
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh så fint av honom! Tror de hade passat sjukt bra till bröllop, beroende på klänning/outfit :3

2016-05-15 | 12:37:48
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: