Having babies!!

 Nu är vår superlånga Q&A uppe!!
Om ni lyckades kolla till slutet så kommentera, ni är amazing!💕 
Anonym

du som läser japanska, har du funderat på att gå en engelskakurs någon gång för att lära dej engelska på riktigt? :) rolig video <3

Svar: Jag har faktiskt inte tagit en ända japanskakurs i mitt liv. Bodde där och mina lektioner var på japanska så det var bara därför jag lärde mig japanska. Språk har alltid vart min "svaga" sida. Har fått IG i Engelska sen högstadiet. Haha. Men får så otroligt mycket bra feedback på min engelska så funderar faktiskt på att låta den vara som den är. 90% av alla som kollar på mina videos är från USA och dom har aldrig klagat på min engelska, dock har jag fått TVÅ mindre bra kommentarer från Svenskar. Så kort och gott så är det bara svenskarna som stör sig på min dåliga engelska, inte dom som faktiskt pratar engelska. Så jag bryr mig faktiskt inte om jag låter dålig i svenskars öron xD Min dåliga engelska är en del utav mig och min kanal! ^^Tack så mycket, gör mig glad att du gillade videon! <3
☯MissNosebleed☯

2016-05-12 | 22:39:11
Blubb

Alltså åh så söta ni är!

2016-05-13 | 10:59:34
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie
Sophie

Men så söta ni är! :)

2016-05-13 | 14:58:31
URL: http://nouw.com/kandyfreak
Marina

Hej på er! ☺️ Gulliga, speciella och unika namn! Lite "risky" att någon "kopierar" 😉 för de var så fina 😊 Du pratar 100 ggr bättre engelska än mig..! Kram

Svar: Haha funderade på om jag skulle dela med mig av våra baby-names eller inte, men det är nog ingen fara, så få svenskar som kollar på mina videos ändå xD Taack så mycket Marina! Kramar<33
☯MissNosebleed☯

2016-05-16 | 22:02:42



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: