Mothers Day

Igår var det Mothers Day i Amerika, och varje år som det är Mothers Day och jag ser en massa mamma-updateringar på Instagram så får jag panik och tror att det är Morsdag!
Förra året fick jag sån panik för jag trodde jag hade missat Morsdag, så jag köpte 15 paket med mörk chocklad till min mamma. Mamma frågade såklart varför jag köpt allt detta till henne och då sa jag generat att jag höll på att missa Morsdag.. Mamma skrattade bara och sa att det är fel dag men hon tar gärna emot all chocklad ändå, haha!
 
Iår gjorde jag inte samma miss, men var nära, haha! Spenderade dagen med mamma ute i solen istället.
Vi hittade en pelare med en massa fina ord och symboler. Jag och mamma blev kära direkt och började posa, haha!



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: