resfeber

JAG HAR RESFEBER! Eller jag har alltid ett sug efter att resa men nu är det illa, haha! Det är så dåligt väder här just nu och jag har en månad semester från kontoret, så vill bara bort från Sverige. Vill till värmen, göra en liten sol-resa, till ett ”typiskt svenskt ställe” som Cypern eller liknande.

 

Men känns som om jag borde spara mina pengar och inte bara spendera allt på resor. Har redan flygit 6 gånger i år, but it’s never enough..

 

Det är så otroligt mycket jag vill och längtar efter att få göra just nu. Och allt kostar.

Resa, tatuera mig, ny dator, ny kamera, köpa lägenhet, osv osv…

 

Önskar jag levde i skogen så jag slapp alla dessa begär.

Momlin Engqvist

Kom hit till Gotland, här är det jättevarmt och soligt haha :D

2016-05-26 | 18:40:36
URL: http://momlin.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Vi har världens finaste väder här nere i Skåne! Varit över 20+ de senaste dagarna ;)

2016-05-27 | 14:23:28
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Kajsa

Heej. Vart är hårsmycket ifrån?? Så himla fint!

2016-05-30 | 12:14:00



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: