want

Usch vilken bloggtorka jag har just nu... Inte lätt att sitta inne och jobba när det är så fint väder ute!
 
Är sjukt sugen på att köpa en Longboard, så jag kan glida runt nu på sommarn och se cool ut, haha.
Synd att jag inte har lärt mig att skejta än dock... Men det sägs vara lättare att åka longboard än vanlig skateboard, så kanske kan lära mig snabbare med en sån tro?
Någon annan som har en Longboard som kan hjälpa mig med tips och trix? 
 Alla bilder är från Pinterest.
Blubb

Har funderat i flera månader på att skaffa en, har dock inte kommit fram till vilken modell man vågar sig på. Fick låna en väns bräda och den var väldigt skön men lite osäker ändå. http://top12.se/123-longboard-longboards-komplett#/tillverkare-nobrand
nobrand är märket som jag har snöat mig in på. :)

2016-05-13 | 10:32:12
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie
Anonym

Longboard är lättare att lära sig, stabilare och skönare att åka på än en vanlig skateboard! Rekommenderar brädan som Blubb länkade ovan, mycket bra nybörjarbräda. Behöver dock bytas hjul och kullager när man blivit mer van, då den inte rullar så snabbt

2016-05-16 | 01:00:06



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: