I'm alive.

Dålig uppdatering igen... Känns som om alla bloggar håller på och dör ut och att inga kollar bloggar längre. Jag får fortfarande ett bra antal visningar varje dag men det är knappt några som kommenterar längre. År 2014 var mina kommentarer på topp och året jag bodde i Japan var det nästan 5 gånger så många som klickade sig in på bloggen. Så om man jämför då med nu så känns det därför oerhört tråkigt att blogga.
Jag har även inte haft lust att blogga de senaste månaderna då jag har känt mig väldigt nere och trött. Jag har väldigt dålig hud just nu och vill därför inte sminka mig och fota till bloggen...
 
Ahja. Ville bara förklara varför min blogg har vart så torr på senaste.
Jag älskar att blogga och att kunna kolla tillbaka på år vad jag gjorde och vad som hände i mitt liv just då. 
Jag vill inte lägga ner bloggen. Även om det slutar med att jag bara har 10st som läser den så vill jag ha kvar bloggen. Siffror har ALDRIG betytt något för mig. Min blogg är för MIG. Sen att så otroligt många gillar att läsa om mitt liv och vad jag gör är bara en rolig bonus och jag är enormt tacksam för all stöd och fina ord jag har fått från mina läsare under alla mina år som bloggare.
 
Nu lät det som ett Hejdå, haha. Men det är det inte! Jag finns kvar och min blogg också.
Josefine

We're still here! ^^

2016-10-13 | 17:11:21
Momlin Engqvist

Tycker det är så tråkigt att alla bloggar dör ut, älskar att klicka in och läsa bloggar ju ): Jag kommer iaf aldrig sluta läsa din blogg, tycker den är bra oavsett om du bor här eller i japan! Keep it going girl <3

2016-10-13 | 17:56:12
URL: http://momlin.blogg.se/
Marina

Här är en till som gillar din blogg😊😀👌💕!!

2016-10-13 | 20:20:22
c

Älskar att läsa bloggar istället för youtube! Men jag är väl den generationen antar jag :)
Läser varje dag! ^^

2016-10-14 | 02:22:38
Kajsa

Jag tycker verkligen om din blogg, den är så rogivande :)

2016-10-14 | 13:48:50
URL: http://kaischa.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: