Pokémon!

Pokémon hypen är i stort sätt över men Pokémon är fortfarande på topp. Jag är en utav de som fortfarande nördar Pokémon och kommer nog alltid att göra!
Så jag tänkte vara en tönt och visa er mina absoluta favoriter, haha. Jag har tagit mig allt för stor tid att göra dessa collage så jag hoppas ni finner dom roliga att kolla igenom.
 
Jag tänkte börja med att visa några styckna, och om ni skulle vilja se fler så kommentera gärna! 
Alla är unika och olika Types. Perfekt team!
 
 
 
Jag är ett stort fan av Water Types samt Grass Types.
Vilka är era favoriter och vilken Type föredrar du?
Zyllah

Jag nördade också pokémon förut, men det var främst när det kom ut. Jag har ingen att spela med så jag tröttnade tyvärr efter ett tag. Min favorit typ av pokémon är utan tvekan eldpokémons, de är extremt coola. <3

2016-10-19 | 09:40:24
URL: http://zyllah.com/
Emma! ^^

min favorit typ är gräs och älskar bulbasaur! <3

2016-10-20 | 10:30:42
Anonym

Jag älskar vattenpokemon! Till mina ultimata favoriter hörs Entei, Sylveon, Aipom och Lapras :)

2016-10-20 | 20:56:26
Anonym

Jag älskar vattenpokemon! Till mina ultimata favoriter hörs Entei, Sylveon, Aipom och Lapras :)

2016-10-20 | 20:56:26
Behindthecurtains

Ivysaur och Bulbasaur är så söta!

2016-10-24 | 23:41:27
URL: http://behindthecurtains.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: