Tuber Simulator

Någon annan som är besatt utav Pewdiepies nya spel Tuber Simulator?
Jag har inte kunnat sluta spela det!
Det är perfekt för mig: man måste öva sitt tålamod och tänka snålt. Men jag får även ut min kreativa sida då jag kan inreda!
Jag är super super super nöjd med mitt rum. Det är precis så som jag skulle vilja ha de i verkligheten (minus alla pälsdjur...). Det är vitt, praktiskt och fullt med växter och reptiler.
 
(bilderna under är från när jag började spela tills nu.)
Bild nr1: Level 9 | Bild nr2: Level 12 | Bild nr3: Level 15 | Bild nr4: Level 18 
Bild nr5: Level 20 | Bild nr6: Level 24
Någon annan som spelar Tuber?
Lägg till mig "Missnosebleed" och kommentera era namn så lägger jag till er också!
Anonym

Ditt rum är så fint och härligt! Lagt till dig heter Fantiserar~

2016-10-15 | 13:57:38
Ebba

Åh lägger till dig! Har precis börjat, jag heter holychica :)

2017-03-15 | 19:40:24



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: