Kanji och löshår.

Sista kvällen med plugg!! Eller nä, kom på, har fått värsta uppgifterna under jullovet som vi måste göra... MEN DET ÄR SNART LOV IAF! sjukt skönt! har inte vart så här aktiv sen grundskolan haha, är helt slut. Men det känns skönt. att få saker gjort, känna att man utvecklas och tiden går så snabbt! Helt galet snabbt! Det är redan jullov liksom! WAH!
Jag lägger alltid mitt löshår på mina läxor när jag är klar btw. För att markera att dom är mina. Typ som hundar, fast jag kissar inte. :)
Josefin

När kommer du hem till sverige igen? kram♥

2013-12-19 | 20:57:16
URL: http://jossanjohansson.blogg.se
Anonym

Det är helt sjukt hur du redigerar dina ben. Och om du nu inte redigerar dina ben (trovärdigt) så måste du stå på ett helt sjukt sätt för att dina ben ser HELT olika ut från bild till bild. Det ser helt sjukt ut.

Svar: ursäkta va? Mina ben som BEN eller mina ben som i kropp? fattar inte hur du kan säga att dom ser olika ut från bild till bild? jag står ju i olika vinklar och poser ju eller va?
MissNosebleed

2013-12-19 | 21:40:49
Daniella 🌙

Fattar inte vad hen ovanför menar, dina ben ser inte ALLS konstiga ut! Allas ben ser olika ut i olika vinklar.

Svar: Jaah nä jag fattar inte heller... jag står ju inte på preciiiis samma sätt på varje bild, de är ju omöjligt. Försöker ju variera mig genom att korsa benen, luta mig på ett ben, luta mig framåt, bakåt osvosv. Så wtf?
MissNosebleed

2013-12-19 | 22:36:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Va, taskigt att ge er uppgifter under lovet!

2013-12-20 | 04:49:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Ammanda

Svar till den Anomyma^
Jag tycker alla bilder på hennes ben (kollat igenom hennes outfit bilder nyss) och alla ser precis lika dana ut ju? Hon har raka ben men hennes knän går inåt typ- inget dum menat Missnosebleed! Menar bara att det kanske är det som den Anonyma tycker ser "konstigt ut"?

Svar: Ah nä ahah jag förstår dig, jag har en gymnastikskada som gör att jag har en brutal svank i benen om jag står rakt, det är nog därför mina knän ser snea ut :( Men olika från bild till bild tycker jag inte heller att dom ser ut att vara. Vilket dom inte BORDE vara heller, det är ju samma ben så? xD
MissNosebleed

2013-12-20 | 16:43:51
Natha

Kommentar till Anon över^
HAHAHA hade du inget annat negativt att hitta på om?

Missnosebleed- Du har vackra ben! Detta är tydligt en kommentar från en avundsjuk jäkel. Inget du ska ta åt dig från! Den kommentaren är inte ens värd att läsa hahahaha.

2013-12-20 | 17:04:34
Natha

Kommentar till Anon över^
HAHAHA hade du inget annat negativt att hitta på om?

Missnosebleed- Du har vackra ben! Detta är tydligt en kommentar från en avundsjuk jäkel. Inget du ska ta åt dig från! Den kommentaren är inte ens värd att läsa hahahaha.

Svar: Tack så mycket. Gulligt sagt av dig. Och nä jag vet att jag inte ska ta åt mig. Gör det ganska lätt av hatkommentarer, kan inte rå för det. Men denna var en aning skrattretande måste jag hålla med om xD
MissNosebleed

2013-12-20 | 17:05:06
URL: http://chelita.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: