We Need To Talk About Kevin

Filmen är både kraftfull, oerhört välgjord och väldigt känsloladdad. En perfekt blanding på drama och skräck och en av mina nya film favoriter. Älskar filmer där man måste läsa mellan raderna. En film man tänker timmar på efteråt och som man måste se om flera gånger!
Får inte heller glömma Ezra Millers första huvudroll i filmen! Brutalt snygg och perfekt till rollen! Det sägs tom att filmteamet började gråta av lycka när Ezra kom in på provaudition för rollen xD
 
Jag ger utan tveken filmen 5 droppar av 5!
 
Téa

Har också sett den här filmen. Vet dock inte om jag gillade den, den var alldeles för obehaglig. Fast det är ju en bra film anars. ;)

2013-05-23 | 17:11:49
URL: http://cerises22.tumblr.com
Linn

Åh jag tycker också om den filmen! Jag älskar Ezra, han är ju helt amazing :3

Svar: Jaah men gudja! visst är han? :3333
MissNosebleed

2013-05-23 | 20:20:13
URL: http://nattstad.se/linnt



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: