Sneak peek

HAHAH upptäckte nu att min förra sneak peak på outfit var från en annan outfit xD
 
Pinsamt. Saksamma, idag har jag övat runway till klockan 19.00. Är hur trött som helst! Men fick flyt på allt idag, på att byta outfits snabbt, springa mellan alla omgångar men endå lyckas se lugn ut när det är min tur att gå. Har lite svårt med alla designers som ska hålla på och "hjälpa" en att klä av sig, dom petar på en och är jätte irriterande haha. Så svårt att ta av sig byxorna tex när två personer står och försöker klämma in mina fötter i ett par skor samtidigt! Men det gick bra idag, börjar dock bli riktigt nervös inför helgen... Kommer jag verkligen våga gå inför så mångaaaa personer på en stor scene? OCH JUSTE inte nog med det, jag ska tydligen vara först ut också!!! Alla har typ 1-2 outfits medans jag har 4!! Måste vara typ dubbelt så mycket snabbare att byta kläder än alla andra... och jag är först på deras Street-outfits, Fun-outfits och är i mitten på de japanska outfit-temat och avslutar showen med en grugde outfit xD
kommer säkert att bli awesome men åh vad nervös jag börjar bli!
Sonny

Åh det kommer gå jätte bra älskade vän!<3
Kräver massvis av foton :D

2013-11-06 | 16:23:43
URL: http://behindthecurtains.blogg.se/
Heza

Du måste visa foton på alla fyra outfits OwO

Svar: haha aah får försöka göra de xD
MissNosebleed

2013-11-06 | 18:54:55
Ninni

Åh vad grymt! vilken upplevelse :D

Svar: ah det ska bli awesome! :D
MissNosebleed

2013-11-06 | 20:02:12
asdfghjkl

Är det någon som kommer att ta kort eller filma? Hade varit roligt att se!

Svar: haha aaah kan be några kompisar fota xD
MissNosebleed

2013-11-07 | 09:47:16



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: