15 000 km senare:

Kände mig som ett litet barn när jag gick av planet haha, superglad med massa pirr i magen!
Och precis som i Hongkong så slog fukten som en bomb, igen! Visste inte att det var så varmt och fuktigt i Japan, men det är otroligt mysigt, får en semester känsla varje gång jag går ut. Såg en 1½-2 decimeters stor fjäril på ett träd utanför vårt hus! Hur coolt som helst ju!
Och juste, herregud så grönt det är här! Jag som har hört att stockholm ska vara en utav de få "gröna" storstäderna, med en massa träd osv, men stockholm är inte ens nära om man jämför med hur mycket grönt det är här!
Ser nästan läskigt ut, det växer träd och växter precis överallt. Ser ut som i filmen I Am a Legend.
(ska ta bilder och visa er sen!)
 
Just nu har vi fått en runda i området här vi ska bo och tog oss en lunch på en super fin japansk resturang.
HÖRDE PRECIS EN APA. Så ni vet, tror det var en apa iaf... hoppas på de :ss
 
Ahja, Celine kommer snart så vi ska möta upp henne i Tobe Station och sen MÅSTE jag få sova. Är helt död. på riktigt. Har typ tusen olika känslor som tävlar om vem som ska få brista ut först.
xD
c

Vad kul att få följa dig i Japan! Kommer ju gå in på bloggen hela tiden för att jag är så nyfiken! :')

Svar: Roligt att höra! :'D
MissNosebleed

2013-10-01 | 09:42:46
Anonym

Åhhh så mysigt!! :333

Jag längtar efter att få uppleva det själv<3

2013-10-01 | 13:01:15
Anonym

Längtar efter alla framtida inlägg om Japan! :3

2013-10-01 | 14:40:45
Pon-tus-tus <3

Åhhh så mysigt!! :333

Jag längtar efter att få uppleva det själv<3

2013-10-01 | 15:38:36
Sam ★

MYS!

2013-10-01 | 22:55:40
URL: http://simsky.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: