ootd

Idag har det var helt galet kallt... USCH! Vintern kom över en natt här, helt plötsligt från ingenstans blev det minusgrader :(
Så idag hade jag på mig två lager strumpbyxor, tre lager långärmat, plus knästrumpor och jacka såklart.
Efter skolan drog jag och Pinky och Holiday-shoppade lite inför julen. Hade planerat att köpa lite julklappar men slutade med att jag bara köpte panda prylar och kaktusar till mig själv... Suck, typiskt mig.
Marina

Snygg look! Vilket gammalt hus, bra bakgrund :)

2014-12-17 | 22:34:01
Dainty Decibel

Heeej igen!
Kan inte få nog av din blogg haha.

Min kusin ska till Japan om ngr månader å hon frågade om jag vill ha ngt...
har ju inte varit där på 20 år som sagt så... vad får man absolut inte missa att köpa med sig hem feån japan? Förutom hälsokost... kraamar!!

Svar: Haha söt du är! <3Oj det var en svår fråga... Det finns så mycket man måste ha med sig från Japan, haha! Men mina måsten när jag ska dra är Japansk salladsdressing, Melonfanta, lösfransar, och souvenirer från olika ställen, som från tempel osv. Dom ger nämligen tur inom olika områden så det är alltid bra att ha med sig från Japan! :D
MissNosebleed

2014-12-17 | 22:39:31
URL: http://daintydecibel.blogg.se/
Lilly

Fotbilden ser så kall ut. Brrr!

2014-12-18 | 09:50:10
URL: http://saxros.vimedbarn.se
Momlin

Men det braiga med kallt väder är att man kan ha tjocka, mysiga tröjor :3 Älskar den du har på bilderna, asfin!

2014-12-18 | 11:25:37
URL: http://momlin.blogg.se/
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Börjar bli kallt här hemma i Sverige också! Fast det hör väl till :D

2014-12-18 | 12:07:52
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Anonym

um... Var är logiken i att säga att det är as kallt och ändå inte dra på sej ett par byxor? xD det är väl klart det är kallt när rumpan är bar haha

No hate, gillar dej och bloggen men det var lite underhållande för mej :P Förstår inte heller brudarna som springer runt här i Sverige i samma kläder när det är frost på backen.

Svar: Jag har inte på mig bara ett par strumpbyxor och rumpan bar haha xD Som jag skrev jag har flera lager på mig, vilket är mycket varmare för kroppen än bara ett par byxor. Kroppen har svårare att släppa ut luft och därför blir blodcirkulationen bättre, och man blir med andra ord varmare. Jag har även ett par svarta mjukis shorts på mig under hoodyn (vilket är meningen att man inte ska se haha) samt tre lager långärmat. Så jo, jag tycker mycket väl att logiken finns. Jag har svårare att förstå folk som bara går i Jeans (som inte rymmer långkalsonger eller liknande) under vintern, DET måste vara svinkallt.... :(
MissNosebleed

2014-12-18 | 13:04:48
melinda emilia

Är sjukt kallt här hemma i sverige också :(

Svar: hörde att det snöade idag i Sverige tom? D:
MissNosebleed

2014-12-18 | 15:08:50
URL: http://melindaemilia.se
Sannie Schutt - Designer

hahah härligt gif! xD <3

2014-12-20 | 11:52:21
URL: http://sannieschutt.blogspot.co.uk
Elsa♡

DU ÄR SÅ CHARMIG! vill träffa din irl! :(

2014-12-27 | 06:12:39
D A N I E L A

Kan inte du ha en läsarträff när du kommer tillbaka till Sverige? :D

2014-12-27 | 10:33:58



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: