Ramen

Oh efter badet gick vi alla och åt en varsin stor Ramen som middag!
Och vi åt på ett ställe som jag aldrig hade ätit på förr och som var helt annorlunda än vad det brukar vara.
Som ni ser på bilden under så sitter man i egna små "bås" med en egen vattenkran, glas, pinnar, sevetter, meny och en ingång till köket där dom lägger fram maten åt en. Men det bästa var att dom stände luckan in till köket när dom hade lämnat maten åt en så att man inte ska känna sig iakttagen när man äter och man kunde böja och flytta väggarna bredvid sig så man kan öppna upp sitt "bås" med sina kompisar. Hur mysigt och fiffigt som helst ju!! Plus godaste Ramen jag ätit!
Hur man vill ha sin mat på picken! Man ringar in precis hur starkt, smakrikt, kokt nudlarna ska vara och massa annat!
Jag ser helt borta ut haha men det är okej! Samt mitt fina blåmärke i pannan. (därför jag hade plåster på mig igår btw för alla er som undrade haha)
Tokyo - Love

Mmm...! Tål ju inte nudlarna, men har ätit GF ramen här hemma, SÅ himla gott! Brukar sitta och sukta efter min sambos mat när vi är Japan..
Haha, vad fint med små bås. Det har jag inte sett innan. Men fattar grejen, i och med att ramen är en "sörpel"-och stänk-rätt. Mums! Hur var priserna?

Svar: jag tyckte det var en aning högt för att vara ramen i japan. kostade 800yen har jag för mig :/
MissNosebleed

2014-02-27 | 22:00:02
URL: http://sakuradesu.blogg.se
Elizabeth

Smaaaart!

2014-02-27 | 23:27:03
URL: http://www.eruiel.blogspot.com
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åhh ser så gott ut!

2014-02-28 | 16:38:17
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
^^

åhh killen med keps på 3 bilden som gör peace tecknet, vad fiiiin han är blev lite småkär haha.

Svar: haha olala! ;) Det är han som heter Lam
MissNosebleed

2014-03-01 | 13:50:45



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: