JAG KAN ANVÄNDA MIN

 
ÄNTLIGEN! GAAAH jag kan använda min instagram igeeeeen!!!
Fråga mig inte hur jag gjorde hahah men nu har jag fixat det igen.
Kommer inte ha nått liv nu haha, kommer spamma sönder min instagram nu med en massa bilder.
Ni som inte följer mig där borde göra det, maha, heter MissNosebleed där med.
:DDDD
Twiggy Lundberg

Awesome :D upptäckte det för du gillade två av mina bilder, följde direkt! :)

Svar: Ah gick in på alla nya följare och några av deras kompisar och kollade igenom deras inta o gillade några som tack! Vet inte hur jag på nått annat sätt ska visa min tacksamhet till er :')
MissNosebleed

2014-01-21 | 17:45:42
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Papps

Öhhh. Din mobbe räkning har plötsligt blivit dyr....

Svar: Det var för att jag ringde renee många gånger när hon var här! Det har inget med instagram att göra så försök inte haha!
MissNosebleed

2014-01-21 | 22:39:01
Elizabeth

Följer!

2014-01-21 | 23:26:03
URL: http://www.eruiel.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: