Lunch

Innan vi drar iväg till festen såtog jag och Pontus en lunch i Minatomirai. Jag tog stekt ris med ägg, räkor, fisk med en supergod soppa, några knyten och kimchi. Medans Pontus testade sin första Ramen med tempura!
Kitten

Mumma! :D

2014-03-17 | 19:10:20
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Anonym

Du borde inte äta räkorna, de är några av de största klimatbovarna som finns.

2014-03-17 | 20:39:27
Anonym

jag vill inte klaga :( men de är rätt mkt "mat inlägg" och rätt mkt bilder på dig, inge fel du är jätte söt! men knske lite mer bilder på japan, vilka byggnader/ställen ni besöker. mat är inte så där jätte intressant,du är i japan..de finns nog mer och visa. men som jag vill inte klaga och din blogg är annars jätte bra. men i början du kom till japan så visade du mer av stan, nu är de mer bilder på dagens outfit och mat

2014-03-17 | 23:59:04
Lilla jag

Åh så gott allt ser ut! Önskar lite att jag inte var vegetarian så att jag kunde äta upp alltihop, haha :)

2014-03-18 | 14:16:42
URL: http://banbrytande.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: