Om igår

Här ligger jag i sängen och är helt seg. Det blev supersent igår. Jag hann med att gå på alla tre ställerna men tågen slutade gå vid kl.01 så jag var fast i Shibuya hela natten haha. Vi gick på klubb, och det var jätteroligt! En helt annan upplevelse att gå på klubb i Tokyo än i Stockholm. Mycket mindre kladd och mycket fräschare. Det var dock fullt med folk (som överallt annars här i Japan haha) och musiken var inte så bra. Så vi gick efter några timmar och åt på superfin resturang tills klockan blev tillräcklingt mycket så vi kunde ta tåget tillbaka hem igen. Jag var helt galet trött, så när jag väl kom hem klockan 7 på morgonen igen så somnade jag direkt och har inte orkat gå upp ur sängen sen dess, haha.
Tänkte spendera min söndag i sängen med lite drakfrukt framför världens bästa drak-serie!
Sofia

åhhh game of thrones <333

2014-05-25 | 19:01:28
URL: http://sofiasopic.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: