Avokado & Jelly

Hej alla mina underbara!
Här sitter jag i sängen med en övermogen avokado och nyaste numret av JELLY samtidigt som jag pratar med Pontus över skype. Min mamma är hemma hos Pontus och fixar naglarna med Pontus's mamma så det är mysigt att kunna få prata med dom båda samtidigt!
Ammanda

Är din mamma kompis med Pontus mamma? xD

Svar: Haha ja, jag är glad att min mamma och Pontus mamma är så lika och kommer så bra överrens! :D
MissNosebleed

2014-11-17 | 03:52:53
Anonym

Haha diggar att du fortfarande fotade Avocadosarna

2014-11-19 | 11:43:06
D A N I E L A

Haha diggar att du fortfarande fotade Avocadosarna även fast dom var övermogna xD

2014-11-19 | 11:43:33
Mamma

Ja, det var en härlig överraskning att höra din röst från Skype när jag kom in genom dörren :) Underbart få surra lite med dig igen <3. Susanne är jätteduktig, o jag är så nöjd med mina nya blåglittriga naglar! Puss gumman <3

2014-11-20 | 15:32:57



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: